Největší tuzemská síť lékáren Dr. Max sází čím dál víc na téma péče o pokožku. Poté, co se stala generálním partnerem Melanomového stanu a představila dvě dermokosmetické řady vlastní značky, vymezuje ve vybraných lékárnách speciální prostor pro prodej dermokosmetiky a poskytování souvisejícího odborného poradenství. Koncept dostal název „Dr.Max pro zdraví a krásu“.
Až ve čtvrtině lékáren sítě Dr. Max by měly být do dvou let speciální úseky vyhrazené pouze sortimentu dermokosmetiky. Vedle produktů se tu bude poskytovat i odborné poradenství. „Právě v propojení prodeje s odborným poradenstvím vidíme zásadní benefit pro očekávanou klientelu, jejíž převážnou část budou tvořit určitě ženy“, podotýká generální ředitel lékárenské sítě Daniel Horák který je přesvědčen, že pro dermokosmetické výrobky bude nacházet cestu do lékárny stále více klientek. Model zvaný shop in shop by měl klientům nákup dermokosmetiky v lékárnách maximálně zpříjemnit.
Ve vybraných pobočkách, kde se bude koncept realizovat, bude výdej léčiv a prodej dermokosmetiky zřetelně oddělen. Tzv. dermokoutky se budou vizuálně jednoznačně lišit, aby se návštěvník lékárny okamžitě správně zorientoval. Také oblečení dermoporadkyň bude jiné než oděv jejich kolegyň – lékárnic. Kolekci oděvů pro personál dermokoutků navrhovala módní návrhářka Beata Rajská, která už navrhovala lékárnické oblečení.
Ostatně lékárny už nějaké ty zkušenosti s prodejem kosmetiky mají. Skvěle se zde osvědčuje prodej léčebné kosmetiky Uriage a naposledy i vlastní značky pečující kosmetiky Nuance. Koncept Health&Beauty je v rámci lékáren v některých vyspělých zemích již značně rozšířený, například v Británii. V Česku to bude do konce roku v rámci této sítě nejméně šedesát lékáren. Tváří této speciální akce se stala modelka Adéla Vartová, kromě ní to budou pravidelné produktové letáky.
red
Foto: Dr. Max