Od pondělí 14. května do středy 23. května se v rezidenci Mostecká 21 v Praze 1 koná již druhý ročník projektu Pop-Up Boutique Unique Unique s tématem All For Family. Jak už název napovídá, na své si zde přijde celá rodina. Cílem organizátorů bylo vytvořit jedinečný, časově omezený prostor, v němž se harmonicky propojí kvalita a elegance s aktivitou, energií, kreativitou a hravostí.
Otevřeno je od 10.00 do 20.00 hodin, vstup je volný.
V průběhu deseti dnů se v tomto unikátně architektonicky pojatém prostoru, jehož autorem je architektonické studio Mimolimit pod vedením uznávané architektky Barbory Škorpilové a Kataríny Varsové, návštěvníci setkají s prezentacemi, konzultacemi, degustacemi, speciálními nákupními příležitostmi, soutěžemi a dalšími aktivitami partnerů, kteří aktuálně představují top kvalitu v oblasti bydlení, designu, módy, finančních služeb či gastronomie. „V letošním roce klademe ještě větší důraz na doprovodný program jednotlivých dnů,“ říká Lucie Češpivová, jednatelka pořádající agentury Dorland.
Kromě prezentací, konzultací, speciálních nákupních aktivit či soutěží se návštěvníci mohou těšit např. na různé degustace, kulinářské show nebo dětský program s workshopem.
Pravidelně aktualizovaný program naleznete na www.unique-unique.cz.
Akce bude zakončena charitativní aukcí, jejíž výtěžek bude věnován na konto Nadace Leontinka, která se stará o děti se zrakovým postižením.
K prvním tvůrcům pop-upů patří newyorští a britští umělci, kteří je pořádali od 90. let 20. století. Vytipovali si opuštěnou budovu, uspořádali vernisáž a za pár dní výstavu zase sklidili. Vystavená díla byla k vidění pouze v rámci daného pop-upu, což jim dodávalo určitý nádech exkluzivity. Pokud se jedná o komerční značky, mezi průkopníky můžeme zařadit módní dům Commes des Garcons, který otevřel v roce 2004 pop-up v Berlíně. Mimořádný úspěch projektu inspiroval i další značky, např. Gucci nebo GAP. Mezi Mekky pop-upů dnes patří především New York, Londýn nebo Berlín.