Také znáte hodně drobných vlastníků firem, které jejich podnikání nejen živí, ale i baví, jenže je ubíjí úmorné rutinní práce spojené s zajišťováním rezervací služeb a hledáním nových klientů? Pro všechna kadeřnictví, salony krásy, kosmetická a nehtová studia či fitness centra a welness, kde už nechtějí ztrácet nervy a čas pipláním se s kalendáři rezervací, je tu nový digitální pomocník – chytrý zákaznický servis Agendo. O co jde?
Agendo – systém automatických objednávek v reálném čase
Agendo je unikátní inteligentní nástroj pro on-line přihlašování zájemců o vaše služby, který automatizuje proces přihlašování klientů, průběžně zaznamenává stav nových rezervací a, co je hlavní, umožňuje vám bez vašeho přičinění získávat nové zákazníky. Nyní už nemusíte složitě zakládat webové stránky, abyste rozvíjeli své služby a rozšiřovali klientelu – stačí jen zveřejnit inzerát a kalendář rezervací. Všechno ostatní za vás zařídí Agendo. Vám už stačí udělat jen maličkost: schvalovat nebo odmítat nové zakázky.
Velkou předností v porovnání s konkurencí je u systému Agendo jeho cena. Za jeho užívání totiž zaplatíte pouze 249 korun za měsíc. Každý zájemce, který stihne přidat inzerát s nabídkou svých služeb do letošního 15. dubna, získá navíc jako dárek celý měsíc užívání systému Agendo zdarma!
Rezervační servis Agendo byl vytvořenn tak, aby vám co nejvíce zjednodušil život a maximálně vám pomohl při práci! Kromě toho pomáhá i vašim klientům, kteří vás díky němu okamžitě najdou na internetu a za pár minut si objednají vaše služby, aniž by museli vyjít z domu nebo vylézt z postele. Nemusejí ani volat.
Jaké jsou hlavní výhody prostého, nenápadného, ale o to užitečnějšího internetového pomocníka?
1) Úspora času
Zbavíte se otravné povinnosti být neustále „na telefonu“ a každou chvíli se nechat vyrušit novou žádostí o rezervaci. Už nebudete muset pořád dokola nadávat, že musíte jednou rukou držet telefon, druhou zapisovat údaje a třetí (pokud ji náhodou máte) dělat svou práci. Kalendář rezervací je dostupný všude tam, kde je internet. V něm si kdykoli můžete zkontrolovat, kdo a kdy si jaké služby objednal. Kromě toho vám váš digitální asistent Agenda spolehlivě posílá SMS zprávy s připomínkou data a času rezervace, kterou si objednali (asistent samozřejmě rozesílá připomínky také vašim klientům).
2) Úspora peněz
Nemusíte utrácet peníze za vytvoření a provoz zvláštního webového portálu nebo stránky na sociálních sítích, protože veškeré důležité údaje o vaší firmě: fotografie, video i cena bude obsahovat „kartička“. Text na „kartičce“ (texty i cena) je navíc v několika jazycích: česky, rusky, a v krátké době také anglicky, německy a vietnamsky.
3) Šetřete si nervy
Nemusíte se v jednom kuse nervovat, kde pořád shánět nové zákazníky. To za vás v klidu a pohodě zařídí inzertní portál Bazaristo. Stačí na něm jednoduše vytvořit vlastní reklamní banner a vaše nabídka se automaticky bleskově rozšíří nejen na internetu, ale hravě pronikne i na sociální sítě.
Jakmile vytvoříte reklamní banner, stáváte se jeho majitelem, takže když změníte adresu firmy, prostě jen změníte údaj v kontaktech banneru a on se okamžitě začne objevovat uživatelům v jiné části města nebo republiky. Velkým bonusem je navíc příslib poskytovatelů servisu, kteří se v připravené smlouvě o spolupráci zavazují, že v ceně za užívání je také veškerý servis Agendo. Tým Agendo s vámi bude spolupracovat, neustále zlepšovat servis a rozvíjet vaše podnikání.
Navštivte http://www.bazaristo.com a rozšiřujte klientelu!
Zde můžete vložit banner vaší firmy a propojit jej s rezervačním systémem.