Úvod Móda Zalando míří do Prahy
MódaMódní trendyNávrháři

Zalando míří do Prahy

21

“Vypadat dobře nebylo nikdy snazší. Najdi svůj styl na Zalando.cz” – s tímto sloganem spouští přední módní a lifestylová platforma Zalando svoji první českou kampaň, která má Čechy upozornit na její vstup na český trh.

RGB_Digital PR Launch_1810308

Kampaň bere diváky na cestu po nejznámějších pražských koutech v eklektické směsici stylů a materiálů, čímž představuje nejen vizi firmy Zalando, ale rovněž upozorňuje na šíři jejho módního sortimentu. Česká republika a Irsko jsou jediné dvě země, na jejichž trh Zalando od roku 2013 vstoupilo.

RGB_Digital PR Launch_1810306

Lokální televizní, rádiová, digitální i out-of-home kampaň byly navrženy a vyrobeny přímo inhouse týmem Zalando. Video ke kampani natočil oceňovaný režisér Paul Gerwin, fotograf Felix Krüger pak celou kampaň zdokumentoval na několika známých pražských místech, jakými jsou například stanice metra Florenc, Strahovský stadion nebo Pařížská ulice u hotelu Intercontinental.

RGB_Digital PR Launch_1810305

“Stejně jako u všech předchozích zemí jsme Zalando spouštěli pomalu, abychom zavčas dokázali pochopit potřeby českých zákazníků a získali zpětnou vazbu. Byť jsme již dopředu znali potenciál českého trhu, okamžitý ohlas zákazníků nás přesto ohromil. Proto jsme kampaň navrhli speciálně pro Čechy a posléze ji i v České republice natočili. Cítíme se být zavázáni poskytnout našim zákazníkům přímý a jednoduchý způsob nakupování s rozsáhlým, ale jedinečným výběrem módních produktů včetně obuvi, oděvů a doplňků,” popisuje kampaň Linus Glaser, ředitel Zalando pro střední Evropu.

 

RGB_Digital PR Launch_1810302

Od spuštění si čeští zákazníci Zalando mohou vybírat z více než 1900 značek jako GAP, Topshop, Monki nebo dražších Armani Jeans, Calvin Klein, Michael Kors či Ralph Lauren. Kromě široké nabídky mohou také využívat bezplatné dopravy a zboží do 30 dnů zdarma i vrátit. To vše je také možné nejen v internetovém prohlížeči, ale rovněž v moderní mobilní aplikaci, která nejenže usnadňuje a urychluje nakupování, ale navíc nabízí alternativní produkty a kompletní outfity na míru každému zákazníkovi.

Populární články

Související články

MódaMódní trendy

Ledové království na nohou

Animovaný film Ledové království se poprvé promítal v kinech v roce 2013. Neobyčejný příběh...

MódaSpolečnostTéma dne

Maestro Žorž Rovalis v Praze

Holiči a kadeřníci, vizážisté, filmaři a především ženy a dívky, toužící státi...

Módní trendy

Vánoční lucerničky pro radost dětí i dospělých

Jak známo, letitý zvyk zdobení vánočních stromků přišel do českých zemí s největší pravděpodobností...

MódaMódní trendyNákupy

Elegantní i poslední den v roce

23Konec roku je ve znamení oslav a šampaňského. Všechny ženy touží po...