Svoboda, upřímnost a sebevyjádření: kampaň Zalando pro sezónu jaro/léto 2019 oslavuje autenticitu, jedinečnost a nabádá každého člověka, aby byl sám sebou a bránil se jakýmkoliv předsudkům či škatulkování.
Za televizní, digitální i out-of-home kampaní stojí přesvědčení, že každý má právo na to, být přesně tím, kým být chce. Přední evropská módní a lifestylová platforma se zaměřuje na pohodlnost, spolehlivost a služby šité na míru, aby umožnila svým zákazníkům zůstat sami sebou a užít si nakupování online bez jakýchkoliv kompromisů.
„Trochu nároční. Pohodlní. Příliš opatrní. No a co?“ – tak začíná nejnovější kampaň Zalando, která vyzývá zákazníky k odvaze jít věrně za svým vlastním stylem a naopak odrazuje od snahy zavděčit se za každou cenu druhým. S nejširším sortimentem v Evropě, dopravou zdarma či bezplatným vrácením zboží zprostředkovává Zalando svým zákazníkům příjemnou zkušenost s nákupy, umožňuje jim vyjádřit svůj styl a pomáhá jim najít přesně to, co hledají.
Na jednu stranu kampaň, na druhou stranu jasné vyjádření hodnot: Zalando se zaměřuje plně na zákazníky, nakupování zcela přizpůsobuje jejich osobnosti a nabízí odpověď na všechny jejich potřeby. Díky pohodlným a inovativním službám jako je výběr z více než 1900 značek, doprava zdarma, bezplatné a snadné vrácení zboží či výběr z několika bezpečných způsobů platby je každá zkušenost s nákupy na Zalandu ještě snazší a atraktivnější.
Televizní reklama, kterou režíroval Jan Gleie, je inspirována lidskou spontánností a různorodostí. Kamery v ní zachycují momenty každodenního života skutečných lidí na ulici, ve veřejné dopravě či v intimním prostoru vlastního domova. Vizuální příběh se skládá z energické směsice lidí, módy a barev – od sportovního oblečení až po moderní klasiku od mnoha mezinárodních značek.
Přetváření zaběhnutých norem a inovace jsou hodnoty, které vyjadřují postoj Zalanda i samotné kampaně. „Během posledních deseti let pomohlo Zalando svým zákazníkům bez námahy utvářet svůj styl a cítit se dobře. S touto kampaní bychom se chtěli posunout ještě dál a vyzvat naše zákazníky k oslavě vlastní jedinečnosti a vyjádření vlastní identity,“ říká ředitel oddělení Marketing Strategy & Campaign Jonny Ng.
Kampaň bude vysílána nejen na televizních a digitálních kanálech, ale fotografie Sachy Marica se objeví v hlavních městech i jako out-of-home reklama. Na několika vybraných trzích Zalanda proběhnou i tiskové konference a lokální události. Kampaň předvádí módu jako způsob vyjádření a přetváření vlastní identity, protože styl je více než jen to, co máme na sobě – stává se deklarací vlastní jedinečnosti, která nepotřebuje souhlas druhých.