Louis Vuitton pokračuje v pomoci syrským dětem a představuje náramky Silver Lockit Fluo.
V tento, v pořadí již třetí, rok svého partnerství s UNICEF značka Louis Vuitton přichází opět s náramkem Silver Lockit, tentokrát ve fluorescentních barvách. Dobročinná kampaň pokračuje v úsilí o zvyšování povědomí a sbírce finančních prostředků na pomoc syrským dětem, které jsou jedny z nejvíce ohrožených na světě.
V rámci spolupráce Louis Vuitton a UNICEF se již vybralo pět milionů amerických dolarů na humanitární podporu na zajištění základních životních potřeb dětí a rodin postižených syrskou krizí. V roce 2017 se díky této iniciativě podařilo zachránit život milionu a půl dětí a jejich rodin v Sýrii, které neměly zajištěn dostatek pitné vody.
Nákupem náramku Silver Lockit Fluo mají zákazníci věnovat finanční prostředky na podporu humanitárních programů UNICEF, které pomáhají více než jedenácti milionům dětí v Sýrii a sousedních zemích. Od zahájení prodeje náramků Silver Lockit v roce 2016 se v rámci této spolupráce vybralo pro programy UNICEF více než pět milionů dolarů. UNICEF zajišťuje dětem v Sýrii a sousedních zemích s nezávadnou pitnou vodou, sanitační zařízení a služby, potraviny a zdravotní péči, spolu s oděvy a přikrývkami pro zimní měsíce.
Silver Lockit, náramek inspirovaný cylindrickým bezpečnostním zámkem, který v roce 1890 vytvořil Georges Vuitton k ochraně nejcennějších věcí klientů, je symbolem ochrany. Byl zvolen jako symbol slibu pomoci dětem v naléhavé nouzi. Zámek z ryzího stříbra je na šňůrce v v pěti barvách (žlutá, oranžová, růžová, modrá a černá). Silver Lockit Fluo je v prodeji za cenu 250 EUR; 100 EUR z této částky jde na konto UNICEF.