Jsou stále v pohybu a doprovázejí cestovatele na jejich výpravách do nejkrásnějších míst této planety. Hovoříme o úžasné rodině kabelek, tašek a zavazadel – fascinujících ikonách značky, které nesou celou ságu Louis Vuitton.
Všechny hrdě „nosí“ Monogram, vzor původního výrobce zavazadel – svého druhu pečeť. Monogram v roce 1896 navrhl Georges Vuitton jako poctu svému otci a zakladateli rodinné značky. I sám Monogram je symbolem značky, který je známý po celém světě, protože ztělesňuje vizionářského ducha generací řemeslníků a návrhářů, jejichž tvůrčí zrak je vždy pevně upřen do budoucnosti.
Monogram zdobí – jak jinak – kufry, protože i kufr Wardrobe, který je časným pasažérem na zaoceánských parnících, nikdy neztratí svůj mladistvý vzhled. A nesmíme zapomínat ani na měkké cestovní tašky: Speedy, Keepall i Neverfull vypadají skvěle v nadčasovém vzoru Monogram.
Ženě nesmí chybět společnice v podobě kabelek: klasiky Alma, Noé, Montaigne, Pochette Métis… i nové přírůstky Petite Malle, Cannes i okouzlující Dauphine, které v záři barev vstupují na scénu. I ony chtějí svých patnáct minut slávy se vzorem Monogram! Jeho hravý charakter se přizpůsobí různým estetickým podmínkám i stylovým variacím.
Umělci, návrháři i architekti vtiskli tomuto vzoru svůj osobitý styl a vizi v pozoruhodných transformacích. Nicolas Ghesquière oživil Monogram na tisíc způsobů, donutil ho jít až na jeho limit a ztvárnil ho ve všech barvách duhy. „Je to ikona značky, s níž se musí zacházet se vší úctou,“ vysvětluje Nicolas Ghesquière.
„Je graficky čistý. Proto mu dávám všechny ty další osobnosti, díky nimž je neustále nový.“ Posledním počinem Nicolase Ghesquièra v tomto směru jsou Monogram Reverse a maximalistická verze Monogram Giant. Monogram, který vznikl z lásky pro krásu, se předává z generace na generaci.