Nová kolekce šperků věhlasné šperkařské firmy Tiffany & Co nese příznačný název City HardWear. Nese v sobě sílu města New York a energii z jeho ulic. Inspirací pro název i design kolekce je industriální duše města, ve kterém moderní rebelové kombinují vysokou módu a street style, a ve kterém šperky Tiffany vznikají již neuvěřitelných 180 let.
Kolekce Tiffany City HardWear je klasická a zároveň odvážně moderní. Výrazné, architektonicky čisté šperky jsou inspirovány unisexovým náramkem z roku 1971 z Tiffanyho archívů. V kolekci jsou náušnice, prsteny, přívěsky a náhrdelníky z 18kt zlata a ze stříbra, které se skvěle hodí ke kožené bundě i k haute couture šatům.
Kampaň ke kolekci City HardWear vznikla ve spolupráci s legendární Grace Coddington a její tváří se stala Lady Gaga, která nejnovější kolekci módních šperků představila v krátkém videu během amerického Super Bowlu. Opravdová Newyorčanka a stylová ikona Lady Gaga, známá svojí nekompromisní ženskostí a originalitou, v krátkém filmu popisuje celoživotní vášeň pro značku Tiffany a její vlastní kreativní cestu k sebevyjádření.“V New Yorku se narodíte a víte, že Tiffany je nejlepší a že to je místo, kde se sny stávají skutečností. Je to ikonická značka, která neustále posouvá hranice,” říká Lady Gaga. “Pro mě Tiffany reprezentuje nadčasové americké šperky.”
“Již více než 180 let si nejstylovější ženy světa vybírají šperky Tiffany & Co., aby vyjádřily svoji silnou osobnost,” říká Caroline Naggiar, chief brand officer Tiffany & Co. “Nová kampaň oslavuje bohaté dědictví značky i moderní Tiffanyho styl. Lady Gaga a její originalita, kreativita a odvaha skvěle vyjadřují podstatu této kolekce.”